19.9 C
Budapest
2023, szeptember 30,

Friss

A menopauza leggyakoribb tünetei

Mostanában egyre többször van meleged és még a szobahőmérsékletet is másképpen viseled el? Vajon mi történik veled? Nem...

A boldogság Kék madara mindenkinek elérhető

Joshi Bharat azt mondja, neki magyar lelke van. Nem is csoda, hiszen 43 éve él Magyarországon, amit választott...

A végtelen combok és bomba testek margójára

"XY 60 éves létére bomba testet villantott bikiniben..." Hűű faktor kimaxolva, nem is tudom, hogy milyen dőlésszögben cumizzam...

A szeretetben csak szeretet van

Becses Arámmal nemrég gondoltunk egy bátrat és megint másik városba költöztünk, a korábbi lakóhelyünktől jóval távolabb, így elég sok minden átalakult...

Miben rejlik a bizalom a pénzügyi tanácsadók iránt?

A biztosítási tanácsadók szerepe a járvány után értékelődik fel igazán, hiszen valószínűleg tartós gazdasági – pénzügyi változások előtt állunk.

Sokan keresnek meg azzal, hogy olvassák a cikkeimet a 40plusz magazinban, a bejegyzéseimet a Facebookon, vagy egy meglévő ügyfelemmel beszéltek, és szeretnék, hogy én kezeljem a biztosításaikat.

Nagyon megtisztelő a felkérés, de mindig érdekel hogy miért szeretnének szakítani a meglévő tanácsadóval.

Elmondják, hogy évek óta nem egyeztettek a szerződések részleteiről, nem aktualizálták őket a mai állapotra. Sokszor 4-5 év alatt teljesen megváltozik az ügyfél élethelyzete, a biztosításait évente hozzá kell igazítani. Sok panaszt hallok, hogy a befektetési alapok komoly veszteséget hoztak, pedig nagy nyereség volt az elején ígérve.

Van egy régi és jól bevált munkamódszerem, amivel elnyertem a megbecsülésüket. Ennek a lényegét mutatom be röviden:

– Évente minimum 1 alkalommal személyesen vagy videótelefonos formában egyeztetjük a szerződés paramétereit, értékét és megbeszéljük ha kell valamin változtatni.
– Kollégáim segítségével minden változtatási igényt előkészítünk, az ügyfélnek csak alá kell írnia.
– Segítünk az online tranzakciók végrehajtásában.
– 4-6 havonta videós és írott befektetési jelentést készítünk, melyben köznapi nyelven képet adunk a történtekről és a kilátásokról.
– Ennek segítségével az ügyfeleink tényleg tudnak a pénzügyeikben döntést hozni, nemcsak tapogatóznak.
– Minden megkeresésre, kérésre 48 órán belül választ adunk.
– Káreset kapcsán személyesen járok el és 8 napon belül térítjük a kárt.

Így az ügyfelek pontosan tudják, hogy mire vannak biztosítva, hogy milyen megtakarításaik vannak, hol van a pénzük, mennyi pénzük van… köznapi nyelven szólva teljesen képben vannak a szerződéseiket illetően.

Nagy segítség ez, hiszen ebben az információval zsúfolt rohanó világban jó, ha van akivel meg lehet beszélni a pénzügyeket, aki helyettünk odafigyel és időben értesít, hogy mit és mikor érdemes meglépni.

Számos így dolgozó tanácsadót ismerek, és ügyfélként azt javaslom mindenkinek, hogy ennél lejjebb nem szabad adni!

Latest Posts

A menopauza leggyakoribb tünetei

Mostanában egyre többször van meleged és még a szobahőmérsékletet is másképpen viseled el? Vajon mi történik veled? Nem...

A boldogság Kék madara mindenkinek elérhető

Joshi Bharat azt mondja, neki magyar lelke van. Nem is csoda, hiszen 43 éve él Magyarországon, amit választott...

A végtelen combok és bomba testek margójára

"XY 60 éves létére bomba testet villantott bikiniben..." Hűű faktor kimaxolva, nem is tudom, hogy milyen dőlésszögben cumizzam...

A szeretetben csak szeretet van

Becses Arámmal nemrég gondoltunk egy bátrat és megint másik városba költöztünk, a korábbi lakóhelyünktől jóval távolabb, így elég sok minden átalakult...