Ma reggel kaptam egy üzenetet és egy telefonhívást egy nagyon kedves ügyfelemtől, akivel az évek során barátokká váltunk, amire nagyon büszke vagyok.
Tamás 33 éves. Évekkel ezelőtt kötött velem egy biztosítási szerződést. Sportos, kifejezetten egészséges életmódot folytat, nem volt okunk azt gondolni, hogy a tartam első időszakában lesz bármilyen kárbejelentése.
Az első igény a megkötés után 3 évvel jött, egy fogműtét kapcsán
Ezt rendeztük, és folytattuk a szerződést. A második esemény kb. 1 hónapja történt, volt egy egynapos műtéte.
A papírokat először nagyon nehezen adta ki a magánklinika, de beszéltem mint tanácsadó az orvossal, és végül megkaptuk őket. Az orvosi papírok megérkezését követő 5 napon belül a kártérítési összeg Tamás bankszámláján volt.
Bevett gyakorlat a biztosítónál, hogy a tanácsadó is kap egy e-mail értesítést a kárfizetésről még az utalás előtt. Feltételezem, hogy sok dolguk volt a kollégáknak, mert az értesítést még nem kaptam meg, de az utalás kiment az ügyfélnek.
Tamás ma reggel boldogan hívott, hogy nagyon örül az összegnek és ráadásul több is, mint amennyibe a magánklinikai számlája került.
Egy jól összeállított összegbiztosításnak pont ez a lényege
Korrekt értéken téríti az eseményeket. A kártérítés során azt veszi alapul, hogy mekkora értékre szól a szerződés, és nem azt hogy mekkora értékű a klinikai számla.