11.5 C
Budapest
csütörtök, szeptember 17, 2020

Jogok, amik minden kirúgott munkavállalónak járnak

Feltettük a legfontosabb kérdéseket a felmondással/elbocsájtással kapcsolatban, és meg is válaszoltuk őket.

Friss

Társsal vagy anélkül? Hogyan lehetünk boldogok?

Naná, hogy társsal, mondanánk gondolkodás nélkül, hiszen az ember társas lény, vagy mi a szösz. De mit jelent az, hogy társ? Lehet-e...

Töltsd ki a tesztet és tudd meg, jó helyen dolgozol-e!

Közeledik az év vége, amikor mindenki számot vet arról, hogy honnan meddig jutott és merre tart éppen. Ha úgy érezzük, hogy szakmai megújulásra lehet szükségünk, és gondolkodunk a munkahelyváltáson, érdemes kitölteni az alábbi rövid, tíz kérdésből álló te

Kihívások kora, avagy a Lifelong learning rémálma gyerekkortól kezdve

Az az igazság, hogy a kihívások korában élünk. Minden hipergyorsan és a legtöbbször nagyon váratlanul történik. Egy kis ízelítőt kaptunk ebből tavasszal,...

Biztosítsd az üzletmenet folyamatosságát a Covid-19 második hullámának idejére

A járvány második hullámára történő felkészüléshez írtam egy 10+1 pontos ellenőrző listát. Legalább ezekre a szempontokra mindenképpen figyelj.

Hogyan válasszunk tanácsadót és biztosítót?

Gyakran kap mindenki olyan online, telefonos vagy személyes megkeresést, aminek a tárgya az hogy egy biztosítási tanácsadó javasol egy szolgáltatást, vagy csak azt, hogy egy kávé mellett tekintsék át a meglévő portfóliót.

 

A megkeresést teheti függő tanácsadó, aki egyetlen biztosítót képvisel, de azt teljeskörűen, és teheti alkusz vagy független tanácsadó, aki számos vállalat kínálatát képviseli, de egyrészt modifikáltan, másrészt nem teljeskörűen, mert minden vállalattól csak szegmenseket tart a palettán.

 

 

Szakértőként fontos megjegyeznem, hogy az esetek döntő többségében az ügyfél nem biztosítótársaságot választ, hanem tanácsadót

 

A tanácsadó személye jelenti az összekötő közeget a biztosító és az ügyfél között.

 

Ezért nagyon fontos, hogy olyan tanácsadót válasszunk, aki:

          Felkészült, szakszerűen és korrekten tájékoztat a megkötés előtt. Hagy elég időt a döntésre, kérésre modifikálja az árajánlatát, felméri az igényeket, ezáltal személyre szabja a kínált módozatot.

          Hűséges, azaz nemcsak a megkötéskor van jelen az ügyfél életében, hanem onnantól évente megteszi az évfordulós kilátogatást (ez elfogadott manapság online is, például ha az ügyfél külföldön él), és amikor kérdésünk van, akkor segít megválaszolni azokat. Amikor keressük, akkor el is tudjuk érni (persze ha nem veszi fel a telefont, akkor 2-3 órán belül visszahív, és 1-2 napon belül válaszol az emailekre)

          Legyen referenciája, nem baj, ha egy ismerősünk ajánlja őt. Informálni tudjuk, hogy tényleg jól dolgozik e, tényleg azt a színvonalat hozza a kiszolgálásban, amit ígér.

 

Szóba jöhet még, hogy hány emberrel dolgozik, hogyan oldja meg a helyettesítést, esetleg hosszabb szabadságok idején kihez fordulhat az ügyfél a kérdéseivel?

 

A szerződés aláírása előtt pedig ezeket a szempontokat érdemes figyelembe venni:

 

 

 

Nagyon fontos javaslatom van mindenki számára

 

Ha egy rokonunk elkezd egy biztosítónál vagy alkusz cégnél dolgozni, akkor azzal nem segítünk senkinek, ha szívességből (igazi igényfelmérés nélkül) kötünk vele valamilyen biztosítási szerződéseket. Nagyon kicsi az esélye, hogy egy év múlva is ott fog dolgozni, utána jellemzően senki sem fogja kezelni a szerződéseket.

Ráadásul, ha nincs igazi igényfelmérés, akkor nem is látjuk értelmét fizetni, ebből biztos vesztesége származik mindenkinek. Nem jó érv egy szakképzett, de nem vérrokon tanácsadóval szemben egy kezdő rokon tanácsadót választani!

Latest Posts

Társsal vagy anélkül? Hogyan lehetünk boldogok?

Naná, hogy társsal, mondanánk gondolkodás nélkül, hiszen az ember társas lény, vagy mi a szösz. De mit jelent az, hogy társ? Lehet-e...

Töltsd ki a tesztet és tudd meg, jó helyen dolgozol-e!

Közeledik az év vége, amikor mindenki számot vet arról, hogy honnan meddig jutott és merre tart éppen. Ha úgy érezzük, hogy szakmai megújulásra lehet szükségünk, és gondolkodunk a munkahelyváltáson, érdemes kitölteni az alábbi rövid, tíz kérdésből álló te

Kihívások kora, avagy a Lifelong learning rémálma gyerekkortól kezdve

Az az igazság, hogy a kihívások korában élünk. Minden hipergyorsan és a legtöbbször nagyon váratlanul történik. Egy kis ízelítőt kaptunk ebből tavasszal,...

Biztosítsd az üzletmenet folyamatosságát a Covid-19 második hullámának idejére

A járvány második hullámára történő felkészüléshez írtam egy 10+1 pontos ellenőrző listát. Legalább ezekre a szempontokra mindenképpen figyelj.

#elmúltálnegyven

várunk a közösségünkben

Ne hagyd ki

Normáááális?

A T. Bíróság tisztában van azzal, hogy ilyen perekben az egyik fél biztosan hazudik, amikor egymásnak ellentmondó információkat mondanak.

Az első éjszaka otthon

Első gyerekes anyuka vagyok és 44 éves. Ez ugye dupla para. Legnagyobb félelmem, hogy a gyerekem nagyanyjának néznek, már valóra vált.

4 gyakori öngyilkos mondat a munkahelyen

Mindegy, hogy milyen munkát végzünk, vannak bizonyos gyakran elhangzó mondatok, amelyek csak a bajt hozzák az emberre.

Hogyan adóznak az életbiztosítások?

Fontos kérdés, mennyibe is kerül ténylegesen egy életbiztosítás. A befizetéseken túl lesznek egyéb kiadásaink, kell e adóznunk, vagy adókedvezményben részesülünk?

A D- vitamin hiányos változókorú nők körében nagyobb a metabolikus szindróma veszélye

Az alacsony D vitamin szint összefüggést mutatott a magas koleszterin, triglicerid és inzulin szintekkel, valamint az inzulin rezisztenciát meghatározó paraméterekkel.

Hírek a postafiókodban

Csak egy kattintás és hetente küldjük a legújabb híreket. Rólad. Neked.