Új fogalom kerül be a szótárunkba, a chatcomedy. Lehet, hogy a vírushelyzet okozta kényszerpihenő hívta életre, lehet, hogy hamarosan enélkül is megjelent volna. Egy biztos, érdemes megjegyezni, mert ha beindul, remek programok sokasága elé nézünk.
Hogyan vészeljük át ezeket a nehéz napokat? A JÓhARCOK csapata üzeni: „Nevetve kibírjuk!”
Indul a chatcomedy – MARAkoDJ OTTHON
Testet-lelket gyógyító nevetést próbálnak csempészni a bezárt otthonokba a most induló „MARAkoDJ OTTHON” című chatcomedy videósorozat.
YouTube-videósorozat
A chatcomedy egyfajta szituációs komédia, amelyet chat-felületen készítettek. A sorozat munkálatai során minden csapattag „home office”-ban dolgozott.
A JÓhARCOK csapata eredetileg más tervekre jött létre, de az élet átírta a forgatókönyvet. A „tétlenség” szó nem szerepel a szótárukban, ezért a lendület megmaradt, csak az irány változott, és megszületett a MARAkoDJ OTTHON című chatcomedy-sorozat.
Kik azok a JÓhARCOK?
A csapat tagja Magyar Attila, az örökösen új utakat kereső, népszerű színész, Dankó Csaba humorista-író és a minden fronton helytálló Bujdosó Virág, valamint a tehetséges, lelkes debreceni diákszínjátszók a kirobbanó energiájukkal. Erre a produkcióra csatlakozott hozzájuk Bede-Fazekas Anna és Nagy Balázs. De a csapat folyamatosan bővül és lesznek még meglepetések.
A MARAkoDJ OTTHON egy chatszobában játszódik, amelyet Zoli, a fizikatanár indít, mint unalomterápiát. A chatszobában az örökösen egymással csipkelődő tinik adják az ütemet, és a magányt nehezen viselő felnőttek próbálják tartani a tempót. Generációk találkoznak, viccelődnek és marakodnak, hogy ezzel törjenek utat az unalomból a megszokott életünkbe. A chatszobából üzenik: Nevetve kibírjuk!
A JÓhARCOK április 17-étől heti egyszeri adagban adagolja a MARAkoDJ OTTHON chatcomedy YouTube- komédiasorozatot. A nevetés unalom ellen való alkalmazása a régóta fennálló használaton alapul.
A ‘sírvaröhögős” vidámkodás abszolút ránk fér, kíváncsian várjuk a nevetőizmaink megdolgozását. A hírt #a40pluszSegít – #RóladNeked kampány keretében osztjuk meg, nem minősül hirdetésnek.