11.5 C
Budapest
szombat, június 6, 2020

Baba a fedélzeten – Babazsúr

Nagyon készültem, már előző este összeállítottam egy csokis-gesztenyés édességet, kifejezetten a gyerekek számára. Ez egész jól fogyott.

Friss

Miben rejlik a bizalom a pénzügyi tanácsadók iránt?

A biztosítási tanácsadók szerepe a járvány után értékelődik fel igazán, hiszen valószínűleg tartós gazdasági - pénzügyi változások előtt állunk.

Most múlik pontosan

Szeretek élni. Szokták mondani volt, hogy hedonista vagyok. Ja, az vagyok. Ezért élvezem ki az életem minden pillanatát....

Utálsz szerepelni? Így add el magad az állásinterjún!

Vannak extrovertált emberek, akik könnyen teremtenek kapcsolatot, imádnak szerepleni, magukról beszélni, a középpontban lenni. Ők az állásinterjún is tarolnak. De mi van az introvertáltakkal, akik olykor hiába rátermettebbek, egy állásinterjún képtelenek

Bokaságom története – interjú Wunderlich József színművésszel

Hősnek születni kell, vagy a helyzet ereje érlel meg hősöket? Vannak élethelyzetek, amiket egyszerűen fel kell vállalni. Akkor is, ha egyébként nem szokott...

Milyen reklámra kattannak az 50 év felettiek?

Bárhány embert megkérdezel, azt fogja mondani szinte kivétel nélkül, hogy utálja a reklámokat és reklámkerülő. Ha azt kéred, sorolja fel azt az ötöt, amit a legjobban utál, simán felsorolja, sőt, még többet is. Most akkor megnézi a reklámot, vagy sem? 

Rengeteg ilyen példám van a húszéves marketinges múltamból. Amikor a legolvasottabb bulvárlapot ajánlottuk hirdetési felületként, elképedve kérte ki magának aktuális cég aktuális döntéshozója: Ő? OTT? Na ne, abban a gagyi lapban biztosan nem hirdet… azt normális ember nem olvassa…. és valóban, bárkit megkérdeztél, a válasz mindig az volt, hogy ő aztán nem olvassa…

Kérdezem csak csendesen, akkor ki vette meg minden áldott nap 180 ezer példányban? Éves szinten hogyan fogyhatott el közel 7 millió példány ebből a lapból, ha senki sem olvassa? Aztán szépen lassan kiderült, hogy dehogyisnem… olvassa boldog-boldogtalan, a munkástól a döntéshozóig, úgyhogy elég jól el lehet érni vele szinte bárkit, csak megfelelő reklámüzenet kell hozzá.

Maradjunk annyiban, hogy igenis nézzük, olvassuk, hallgatjuk a reklámokat, sőt vannak olyan weboldal tulajdonosok, akik havonta többtízezer forintot kapnak a nagy keresőtől csak azért, mert az oldalára kitett hirdetéseire kattintanak az oldal látogatói.

Ez a reklám dilemma régóta foglalkoztat

Olyannyira, hogy felfigyeltem arra a demográfiai helyzetre, ami szépen lassan, de bekövetkezett a nagyvilágban, így Európában és hazánkban is. Mégpedig az, hogy a lakosság körében egyre jobban dominálnak a szenior korúak.

Jelenleg Magyarországon közel 4 millió 50 év feletti ember él. Ők aktívitásukból és számosságukból adódóan is erős vásárlóerőt jelentenek. Hoppá, ha ez így van, akkor miért nem szólnak hozzájuk célzott reklámüzenetekkel? Nem akarnak eladni nekik semmit a gyógyszereken kívül? Ahogy egy életkorban érintett ismerősöm fogalmazott: “…miért nem énekelik ki a zsebemből a pénzt?”

Ez volt a pillanat, amikor elkezdtem a témával mélyebben foglalkozni. Építettem rá egy kutatási modellt és egy projektet. Az egyéb marketinges megbízásaim mellett most minden energiámat arra fordítom, hogy célzottan az 50 év felettieknek szóló kommunikációs stratégiákat készítek a megbízóim számára, illetve megmutatom, hogy a kampányokban hogyan és milyen csatornákon szólítsák meg az 50 év feletti fogyasztókat.

Közben folyamatosan gyűjtöm az információkat, tesztelem a hipotéziseimet, szóval gyűlnek az anyagok a tanulmányhoz. A kutatásban szerepel egy kérdőíves megkérdezés is, de gyűjtöm a korosztály reklámokkal kapcsolatos véleményét, illetve elvárásait is.

Ha te is szívesen megosztanád velem a véleményed a reklámok kapcsán, írd meg kommentben, vagy küldj egy e-mailt.

a kérdőívet pedig ki tudod tölteni, ha erre a szövegre kattintasz. Köszi, és hajrá 50 év feletti vásárlók! 🙂

Latest Posts

Miben rejlik a bizalom a pénzügyi tanácsadók iránt?

A biztosítási tanácsadók szerepe a járvány után értékelődik fel igazán, hiszen valószínűleg tartós gazdasági - pénzügyi változások előtt állunk.

Most múlik pontosan

Szeretek élni. Szokták mondani volt, hogy hedonista vagyok. Ja, az vagyok. Ezért élvezem ki az életem minden pillanatát....

Utálsz szerepelni? Így add el magad az állásinterjún!

Vannak extrovertált emberek, akik könnyen teremtenek kapcsolatot, imádnak szerepleni, magukról beszélni, a középpontban lenni. Ők az állásinterjún is tarolnak. De mi van az introvertáltakkal, akik olykor hiába rátermettebbek, egy állásinterjún képtelenek

Bokaságom története – interjú Wunderlich József színművésszel

Hősnek születni kell, vagy a helyzet ereje érlel meg hősöket? Vannak élethelyzetek, amiket egyszerűen fel kell vállalni. Akkor is, ha egyébként nem szokott...

#elmúltálnegyven

várunk a közösségünkben

Ne hagyd ki

Újfajta veszély leselkedik a munkavállalókra

Nemzetközi Munkaügyi Szervezet 2016-os felmérésének összefoglalása a munkaerő piac alakulásáról,hiányszakmákról,a bérek alakulásáról.Magyarországi kitekintéssel.

6024 milliárd forint a magyar portfóliómenedzserek kezében.

Az abszolút hozamú alapok, a vegyes alapok és az ingatlanalapok új reneszánszukat élik Magyarországon

Az életbiztosítások szükségessége 3. rész

Ha félek attól, hogy velem valami baj történik, akkor számításba kell vennem azt is, hogy a baj bekövetkezte milyen hatással lesz a szeretteimre?

Hasznos tippek angol nyelvű állásinterjúhoz

A legalább középfokú angol nyelvtudás számos pozícióban alapkövetelmény a mai munkaerőpiacon. Azonban ha valaki nem használja rendszeresen nyelvtudását, hiába lapul a fiókjában a nagyszerűségét igazoló nyelvvizsgapapír. Segítünk az angol nyelvű állásinter

Milyen a funkcionális önéletrajz?

Minden emberi kapcsolatra igaz, hogy az első benyomás mindig fontos. Amikor jelentkezünk egy állásra, akkor az önéletrajzunk az első benyomás rólunk, és el is dönti, hogy lesz-e folytatás. Milyen az ideális önéletrajz egy 40 év feletti álláskeresőnek? Fun

Hírek a postafiókodban

Csak egy kattintás és hetente küldjük a legújabb híreket. Rólad. Neked.