boka fájdalom

Az ortopéd orvos válaszol

Az ortopéd orvos válaszol

Dr. Boross György ortopéd orvos, kéz-és baleseti sebész Specialitása az ortopéd problémák kezelése, sikeres sebészként pedig bizalommal kereshetik műtéti megoldásokat igénylő problémákkal is.

Tisztelt Doktor Úr ! kb.3 hete fáj a talpam(bokám körül,sarkam,talpam) most már a térdem mögötti hajlat is. Kaptam rá gyógyszereket,krémet.A Mesulid gyógyszertől apró,pontszerű piros kiütések jöttek ki az alsó lábszáramon,vagy talán a Flector géltől.Nem tudtam egyértelműen eldönteni,hogy melyik okozta. Röntgen felvétel a térdemről készült. Most fizikoterápivál és ultrahangos kezeléssel próbálkozunk,Voltarenes krémmel.Amennyiben ennek a krémnek az alkalmazásával is jelentkeznének a bőrkiütések,nincs-e olyan krém,ami ne okozna kiütést? kb.4 éve hasonló panaszomnál, sarokcsontkinövést mutatott ki a röntgen, akkor a fizikóterápia és UH kezelés által megszűntek a a panaszok. A doktor úr szerint nem kellene még egy röntgen háziorvosi beutalóval ) a sarkamról is,hogy a fizikoterápiás kezelést célzottan oda tudják adni,ahol ez a csontkinövés van(gondolom az nem tűnt el). Üdvözlettel Bártfainé Magdi

Hozzászólások

Dr. Boross György
2019. április 12. - 10:48
Kedves Magdi!
Más, a Flectorhoz hasonló krémek, gélek is léteznek, meg lehet próbálni egy másikat.
A kezelésekhez a röntgenfelvétel nem feltétlenül szükséges, mert a panaszok helye alapján megy a kezelés.
Üdvözlettel:
Dr. Boross György