A jéghideg Coca Cola az igazi!!! Nem ám a meleg…

Dátum: 2019. augusztus 11.
Szerző: Kembe Sorel Arthur újságíró, szerkesztő, színész

Nem maradhatok ki ebből a Coca-Cola őrületből, ami galaxisokat renget meg. Nem tudom, hogy Magyarországon e kívül van-e hely egy ilyen reklámkampány számára, de itthon, úgy tűnik inkább megszüntetnék az említett cukros löttyöt, ami önmagában egyáltalán nem egészséges.

 

Mondjuk ezért senkinek sem jutott eszébe még megszüntetni. Inkább literszámra fogyasztják. Nem is erről van szó, hanem magáról a reklámról. Bevallom, engem hidegen hagy, hiszen nem vagyok média fogyasztó, nem a reklámkampányok alapján fogadok el, vagy utasítok el egy-egy terméket, embert, vagy népcsoportot. Mondjuk ki, hogy a reklámokat magasról leszarom. Egyszerűen nem nézem. Legyen az óriásplakát, vagy online platform, akár televízió.

Ez a hatalmas őrület mégis arra késztet, hogy csak mondjak már egy-két keresett, vagy éppen keresetlen szót erről az iszonyatos fertőről, amit a világ egyik legnagyobb multija próbál terjeszteni. Erről a mindenki előtt eddig kurvára rejtve maradt tényről, hogy vannak melegek (buzik, ratyik, homók-kinek, ahogy tetszik) a világon. Vannak. Mint, ahogy vannak heteroszexuálisok is, meg mindennemű szexuális identitással megáldott, vagy éppen megvert illetők, pont tök mindegy nekem. Mármint az, hogy ki mit művel négy fal között a másikkal. Az azonban rohadtul tud már így lassan 44 évesen zavarni, ha egy lány és egy fiú úgy smárol a villamoson, hogy szinte érzem a nyáluk keveredését a fülkagylómban. Ilyenkor a csók egy iszonyat gusztustalan jelentéstartalmat "nyer".

Na az zavar, ha nem a megfelelő helyen és módon élik meg az emberek a vágyaikat.

Tök leszarom, hogy mi van egy plakáton, hisz eddig is tudtam, hogy vannak fickók meg nők, akik egymáshoz vonzódnak. Nem érdekel. Max akkor érdekelne, hogy ha a világ komplett LMBTQ közössége egyszerre zombiként támadná meg a vidám és békés heteró, gerontó és pedó közösséget, azok megtérítésének céljából. Addig azonban, amíg erről nincs szó, azzal reklámoz (a törvényeket messzemenőleg betartva) egy cég egy terméket, amivel csak akar. Sosem volt kötelező megvenni a Coca-Cola termékeit, most sem az.

 

Michael Jackson Pepsi szponzorált volt. Senkinek eszébe sem jutott, hogy a zaklatási vádak után ne vegyen Pepsit, mert egykor Jackonak fizettek egy valag pénzt azért, hogy ő legyen a reklámarc. Miért mondom ezt? Mert az embereknek fingjuk sincs mi történik a világban ma. Arról meg pláne nincs, hogy mi történt a múltban. Ha azonban a szájukba adnak szavakat, akkor aztán lesz "magánvélemény".

 

A Coca Cola a Nemzetközi Olimpiai Bizottság egyik fő támogatója.

Ha ezt az anomáliát követjük -mármint, hogy ne "buzikkal" reklámozzanak, vagy nem állítsák be a homoszexualitást pozitív és elfogadandó ténynek-, akkor ne menjen senki sem Tokióba 2020-ban? Mindenki csűri-csavarja pro és kontra (én is), de ettől még ebben a pillanatban maga a Coca-Cola az, aki kurvára röhög a markába. Hozzáteszem joggal, hisz brutál publicitást kapott egy "sima" plakátkampány áráért. Köszönet a hőzöngőknek.

Emlékszem egy párizsi ügynökségre, amely a 80-as években egy minimális büdzséért brutális megjelenést biztosított a kliensének. Mit tettek? Lezárták a Charles De Gaulle csomópontot engedély nélkül, forgatásra hivatkozva. Aki járt már ott, tudja, hogy egy 5 perces zárás kb. Marseilles-ig nyúló dugót eredményez. A fickók meg vagy 10 percre lezárták a nyolc sugárút körforgalmát úgy, hogy nem volt nyersanyag a kamerákban. Nem is nagyon kellett, hisz 20 perc múlva kb. a világ minden hírcsatornája ott volt. Mi ebben az okosság? Az, hogy mindenhol a kliens (maga a reklámozó cég) logója volt látható. A szerencsétlen emberek meg ültek a dugóban és anyáztak.

Pont, ahogy most teszik ezt kicsik és nagyok. Okosok és sülthülyék a neten, meg minden lehetséges fórumon. Ne tegyünk már úgy, mintha a homoszexualitás mint tény, most kopogtatott volna be a szűkre zárt kis ingerküszöbünkön.

 

Érdekes módon senki sem hisztizik azért, hogy olyan plakátok láthatók közterületen, amikről mindenki tudja, hogy igazából prostitúcióra buzdítja a lányokat.

 

A Sugar Daddyk vadásznak és megtalálják az "egyetemista" lányokat, akik maguk állíthatják be a profiljukban, hogy milyen életszínvonalat szeretnének megkapni Daddytől. Na lányos apukaként pont ezért szarok arra, hogy milyen Cola kampányon tombol a fél ország. Olyan apukák is tombolnak, akiknek feltehetően lányuk/lányaik vannak. Srácok, tomboljatok inkább ezen a szaron, már ha nem vagytok ti is Sugar Daddyk, amit ugye nem feltételezek egyik lányos apukáról sem.

Sok olyan véleményt olvastam, hogy minden fontos és mindent a helyén kell kezelni. Így van. A Cola kampányát sokkal könnyebben magyarázom el a lányomnak, mint azt a plakátot, ami arra hívja fel a figyelmét, hogy álljon kurvának majd, ha "egyetemista" lesz, mert akkor Sugar Daddy szponzorálja. Nyilván a szolgáltatás üzemeltetője messzemenőleg elhatárolódik majd ettől a kijelentésemtől, talán be is perel. OK. Viszont kb. 10 perc alatt szerzek magamnak barátnőt innen, ha nagyon nagyot kamuzok a bevételeimmel.

Szóval így igaz, tényleg mindent kezeljünk a helyén.

A megértést és az elfogadást is, így van. Csak nem kell túlreagálni a dolgokat se pro, se pedig kontra. Egyszerűen csak ne lepődjünk meg azon, hogy ha kiderül...jéééé vannak buzik, leszbik meg transzneműek. Hooooogy hooooogy???? Azon azonban lepődjünk meg, hogy kurvát akar nevelni a lányainkból egy "társkereső" oldal. Mit lepődjünk? Háborodjunk fel kurvára! 

Hozzászólok a cikkhez!