Ha hármat kívánhatna egy biztosítótól, mi lenne az a három dolog?

Dátum: 2019. január 31.
Szerző: Zahorán János pénzügyi tanácsadó

A napi ügyféltalálkozóimon szoktak előjönni olyan ügyféligények, amelyeket érdemes figyelembe venni egy biztosítónak, amikor új biztosítási módozatot fejleszt.

 

 

Ma beszéltem telefonon egy Olaszországban élő ügyfelemmel Szilviával, aki már több mint 10 éve ügyfelem. Nagyon kedvelem őt, és boldog vagyok hogy megosztja velem a véleményét is.

Van egy Magyarországon élő vállalkozó ügyfelem is, szintén több mint 10 éve velem tart – Rudi bácsi. Őt is nagyon kedvelem, van egy villanyszereléssel foglalkozó vállalkozása, és nagyon jókat szoktunk beszélgetni.

 

Mi a közös a két emberben?

 

Én.

 

Nem ismerik egymást. Soha nem is hallottak egymásról. Én mindkettejüket ismerem. A történetük egy bizonyos ponton azonban mégis összeér...

 

Rendben, nem húzom tovább a mondanivalómat.

 

Körülbelül 9 éve Rudi bácsi azt mondta, hogy szeretne kardiológiai betegségekre olyan biztosítást kötni, ami a bekövetkezéskor rögtön fizet egy nagyobb összeget, és amikor műtéti beavatkozás történik, akkor azt követően is van kifizetés.

Ez egy nagyon jó ügyféligény, melyre az elmúlt 4-5 évben már minden nagy biztosító fejlesztett biztosítást. A történet ott válik szomorúvá, hogy amikor Rudi bácsi jelezte ezt a igényét, akkor nem volt palettán, és 2 év múlva megkapta az első infarktusát. Ezt rövid időn belül követte még egy, és számos beavatkozás. Hála istennek felépült, de az előzmények miatt ma már nem tud sehol sem biztosítást vásárolni.

 

Szilvia ma jelezte, hogy szüksége van egy olyan biztosításra, ami ha ő Olaszországban van, akkor ott ad magánklinikai ellátást, ha Magyarországon, akkor idehaza. Mindössze két-három biztosítónak van erre kínálata idehaza, és Olaszországban is csak egynek.

 

Ebből a fő tanulság az, hogy egy termékfejlesztőnek oda kell figyelnie az ügyfelek igényeire.

 

 

Ezért most az oldal olvasóit kérdezem meg, hogy mit tudjon az a biztosítás, amire azt mondják, hogy szükség lenne rá? 

 

Mi az a 3 fő tulajdonság, legyen az bármilyen extrém is, amit ha tudna egy termék, akkor szívesen meg is vennék?

 

Itt megjegyzem, hogy nem „burkolt” eladási trükkről van szó, tényleg érdekel, hogy ha Önök mondhatnák meg, hogy milyen legyen a jó biztosítás, akkor mik a szempontjaik.

 

 

 

Megtisztelnek a válaszukkal, nagyon kíváncsi vagyok.

 

Hozzászólások

Kisgabi
6 hónappal ezelőtt
Azt szeretném, ha sérültekre is lehessen biztosítást kötni.
L.
7 hónappal ezelőtt
Ne legyen magasabb a díja az idősebbeknek.

Hozzászólok a cikkhez!